بی خیالش!




















Blog . Profile . Archive . Email  


A Cyber Criminal

!...لطفا منطقتان را عقب تر در آورید و پا برهنه وارد شوید

من زنده م هنوز، ثانیه ها طی می شه؛

لحظات زندگی بی خیالی سیر می شه،

توی بیست و چهار ساعت فقط رپ، فقط حرف زدن

نه، همه خوشیای کاذبه

جالبه!

بدونی که واسه گذروندن لازمه.

بدشانس بودن می دونی که سخته نه؟

پس واسه جفت شیش میاری رو تخته نرد

از زندگی دو روز بیشتر نیس سهم من!

خونه ی ما سقفش، مثه آسمون شبه

لباسامون چون مربوط به سبک خاصّمونه بده

ننه بابا ها وقتی ما رو می بینن فحش می دن

ولی بچه هاشون بازم با ما دم خور می شن

خلاف سبکه ولی تا ابد فیتیله ش روشنه

ملت می گن کلی طرفدار پشتمه

ولی احتیاجی نیس که کسی باشه همرام

مثه وقتی که شروع کردم تا تهش تنهام!

پس؛

بی خیالش، ما می خوریم و می کشیم و بی خیالش.

ما می خونیم و می دونیم که بسیار

مشکلات حل می شن؛ پس تو بشین آره،

پس بگو بی خیالش هعی...!

بذار یه قوطی باز کنم تو هم کفشو نوش کن؛

من حرف می زنم فقط تو خفه شو گوش کن!

دنیا پر زرق و برقه ولی بی خیال باش،

که ارزش نداره حتی میلیارد هاش؛

قد یه شبی که با رفقات همه چی چنینه

ردیف برنامه ت با همه خوب زندگی همینه!

چیز دیگه ای ندیدم تو این بیست سال پوچی

بیست سال دیگه می گذره می فهمی هیچ کاره بودی.

ماها اسیریم په سیریم بالا تر از ما زیاده،

ولی خوشیم به راه رفتن حالا هر از گاه پیاده.

غصه شیرینه دادا ولی تو اینقد نخور،

حرفم خعلی ساده س، اینقد دقت نکن!

چرا گریه می کنی، قصه ملودرامه؟

میگی دختره وارد شده یهو به راهت؟

تو هم یهو به راهش؛ بشو وارد و خارج ـو

یهو بخواهش،

بگو بی خیالش!

پس؛

بی خیالش.

ما می خوریم و می کشیم و بی خیالش.

ما می خونیم و می دونیم که بسیار

مشکلات حل می شن، پس تو بشین آره،

پس بگو بی خیالش هعی...!

آهنگ قسمت سومه تحکم ـو بگیر،

اگه پشت فرمونی بیگیر تخت گازو بریم!

بذار بیان منو با یه بغل شعر بگیرن ـو

بگو من زندگی می کنم یا زندگی منو؟

بگو بی خیالش؛

اصن وقت بره عمر بره بی خیالش،

بذار رفیقت پک ـو بزنه به سیگارش.

پس بگو بسیار مشکلات حل می شه خود به خود،

بی خیالش!

دوست داری تبدیل بشی به یه عوضی لات...؟

احساستو بکش و لهش کن اول زیر پات.

حالا دور برعکس شده برنده ها باخت میدن؛

حالا گرگا در می رن و برّه ها شاخ می شن!

امشب پول تو دستتو با کی ول می دی؟

عیبی نداره داداش تا وقتی شاخی زنده ای!

اون که سرش پایین بود، زیر دست و پا می موند

بخور و بکش تا بزنه از هفت سوراخ بیرون!

پس؛

بی خیالش.

ما می خوریم و می کشیم و بی خیالش.

ما می خونیم و می دونیم که بسیار 

مشکلات حل می شن، پس تو بشین آره،

پس بگو بی خیالش هعی...!

 

ولادت با سعادت گوهرجهان فروز، روشنی بخش شب و روز، کودک دیروز، نخبه ی امروز، چیز، خودم:-" را بر تمام اهل عالم تبریک و تهنیت عرض می کنم؛ باشد که تا آخرین روز از عمرتان زیر سایه ی امنیت بخش من باشید:-" 

 

+ یکی از فانتزیای زندگیم این بود که روز تولدم "تولدمه، سلامتی پدرم، که برد منو نوک قله، هل داد که بپرم؛ قول داد که پسرم، شک نکن یه ذره ـم یه روزی میاد می گی من از همه دنیا بهترم!" ـو استا بزنم مسنجر:-" الان که تولدمه حس کردم اصن خفن نیس:-? فانتزی هلاک شد کلا:-?

+ دیگر فیک نباشیم، حرف خودمان را بزنیم؛ چیز خوب هم نداریم بگوییم بهتر است خفه خون بگیریم!

+ با تشکر!:flower:


نظرات شما عزیزان:

ساعت9:49---17 خرداد 1392
توسط ترانه جاودان: :) عــــــــــــــــالی بود! بازم تبریک می گم، هرچند برای بار سوم!
پاسخ:تشکر، من متعلق به همه ی شوما هستم:-"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پرونده بسته شده در چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:,ساعت 8:38مجرم ArseniC| |


Power By: LoxBlog.Com


Others